Arvutitunnis

teisipäev, 30. aprill 2019

2. nädala programmeerimisülesanded

Alustasin ikka teooriast. Lugesin katsetasin ja kõik tundus endiselt lihtne kuni koduste tööde tegemiseni.
Ühel hetkel tuli meelde kuskil internetis nähtud nali, kus oli pilt, et koolis õpetatakse 3+6.
Kodune ülesanne on 36+12. Aga kontrolltöös on 234,43/6*2,45.
Mul oli ikka täpseselt selline tunne. Ma ei saanud näiteks aru, millal ta loeb kirja spämmiks. Automaatkontoll leidis lõpuks ikka ühe vea. Ja kui hakkasin seda viga otsima ja parandama, siis läks kõik aina hullemaks. Kustutasin kõik ära. Võtsin ette sarnase näite ja hakkasin otsast peale. Ma arvan, et ei ole ikka normaalne, kui ma teen ühte ülesannet järjepanu 5 tundi ja ikka pole vastus õige. Kui aus olla, siis ei saanud murelahendajast ka loodetud tulemust. Seal oli küll hea selgitus, aga minu programmi see paremaks ei teinud.
Isegi Thonny keeldus vahepeal minuga koostööd tegemast. Ilmselt sai ka temal minu katsetustest mõõt täis, kui programm oli järjest lahti olnud 15 tundi. Sulgesin ja avasin uuesti. Värske peaga töötas jälle. On juba hirm, et kas ma olen juba nii vana, et loogika veab alt ja arusaamist napib.
Optimistina loodan, et asi läheb ikka paremuse poole ja tundides saab häid näpunäiteid erinevate olukordade lahendamiseks. Eks ikka programmeerimise alal.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar