Arvutitunnis

reede, 26. aprill 2019

Enda teadmiste ja oskuste analüüs kursuse algul

Mida ma siis oskan?
Olen viimased viis aastat tegelenud pidevalt enesetäiendamisega arvutialal. Võtnud osa kõikvõimalikest veebipõhistest õppustest: arvutiga joonistamine, ühistöövahendid, juhendite ja õppevideote loomine, helifailid õppetöös, infopädevus jne. Olen õpitut kohe ka praktiseerinud ja andnud oma oskusi edasi arvutiõpetuse tundides ja lõimituna aineõpetuse tundides. Oma teadmisi olen jaganud ka teiste õpetajatega. Palju kasu on teadmistest olnud loov- ja uurimistööde juhendamisel ja selle aine õpetamisel õpilastele.
Oma viimaseks oskuseks pean 3D modelleerimist, olgugi, et seda on hetkel vähe praktiseeritud. Olen proovinud 3D printimist ja tahaksin seda rohkem osata. Loodan, et õnnestub kooli saada ka 3D printer.

Mida ma ei oska?
Hetkel tundub kõige keerulisem olevat programmeerimine. Olen tutvunud programmiga MSW Logo I ja tegelenud plokkprogrammeerimisega Scratchi ja robotitega (Edison, Dash, WeDo2, EV3). Programmide  kirjutamine on siiski minu jaoks keeruline. Ei tea, kas saan ikka Pythoniga hakkama. Ilmselt tuleb rohkem tööd teha, harjutada ja meelde jätta. Olen siiani arvanud, et mul on loogika igati olemas.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar