Arvutitunnis

esmaspäev, 27. mai 2019

Programmeerimisülesannete katsetamine

Vahel on kasu vist ka sellest, kui jätta selle ülesande lahendamine kõrvale, mis kuidagi ei taha laheneda. Igatahes mina nii tegin. Läks paar päeva mööda, lugesin uuesti töökäsku ja sain aru, mida minu käest taheti.
Tegelikult tekkis ka uus probleem. Ei olnud seoses õpilaste konkursi lõputöödest osavõtuga ega programmerida ja siis juhtuski see, et ei mäletanud enam osasid mõisteid. Ja tuli hakata kõike otsast peale lugema. Vahel tekkis ikka täielik masenduse tunne. No ei saa mitte midagi aru. Kuskil oleks nagu miskit veel puudu, et ülesanne saaks lahendatud. Olen ühe ülesande juures istunud järjest kolm ja rohkemgi tundi. Lugenud töökäsku, vaadanud juhendit, katsetanud murelahendaja abi ja ei miskit. Murelahendajaga on see tore lugu, et kõik see, mida murelahedaja käsib teha, on mul olemas, aga programm ikka ei tööta nii, nagu vaja. Huvitav, kas ma olen see ainuke vana inimene, kellel ei ole loogikat ja kes ei suuda enam õppida ja uut infot meelde jätta.
Hetkel ei ole veel alla andnud. Vahel ikka miski õnnestub ja annab eduelamuse.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar