Arvutitunnis

esmaspäev, 27. mai 2019

Linux

Linuxi eeliseks on see, et tegemist on tasuta operatsioonisüsteemiga. Parksepa Keskkoolis on arvutiklassis Linux kasutusel vähemalt viimased 11 aastat. Mulle meeldib meie arvutiklassis see, et mul on võimalus õpilaste arvutid kinni panna ja näidata õpilastele, kuidas miskit teha. Saan saata neile kõigile korraga vastava lingi töö tegemiseks. Õpilased harjuvad kiirest. Kuna meie koolis on kõigil õpilastel kooli Google konto, siis toimub enamasti töö Drive´is, Classroomis jne. Mina olen isiklikult ära harjunud ja minu jaoks on see süsteem lihtne.
Meie kooli õpetajad on öelnud, et Linux on kasutamiseks võõras. Nad on ilmselt ära harjunud Windowsiga, sellepärast tundubki kõik nii imelik. Ilmselt ongi õpetajate ebakindlus põhjuseks, miks nad ei taha arvutiklassi tundi läbiviima minna. Aga õpilased ju oskavad ja seega on õpetaja ülesanne anda töökäsk ja juhendada sisulise poole pealt.
Tartus arvutiklassis tehtud ekraanipilt



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar