Arvutitunnis

laupäev, 15. juuni 2019

VOSK

Leidsine tunnis sellised kasutusvõimalused:
Teadmiste kontroll - Quizizz
Esitlused - Beautiful.ai, Learningapps
Rühmatöö - Beutiful.ai, Padlet

Minu õpilugu VOSK kasutamisel.
2. klassis oli tähtis saada selgeks arvutamine 20 piires. Olime teinud tööd õpiku, töövihku ja vihikuga. Otsustasime teha mängulise arvutamistunni. Kellel oli võimalus, kasutasid oma nutiseadet, kes soovisid, said kasutada kooli tahvelarvutit.
Esimesena tegimegi arvutamisvõistluse https://99math.com keskkonnas. Tegime kolm võistlusvooru, mille iga vooru pikkuseks oli 30 sekundit. Pärast mängu tegime kokkuvõtte, kuidas läks.
Järgmisena said õpilased valida endale arvutamismänge https://www.mathplayground.com/grade_2_games.html lehelt. Nüüd sai iga õpilane rahulikult arvutada ja kontrollida oma arvutamisoskust.
Tunni lõpus tegime veel ühe https://99math.com võistluse. Tunni kokkuvõtet tehes arutasime, kas harjutamine parandas viimase mängu arvutamistulemusi. Need õpilased, kes olid esiviisikus tunni alguses, olid seda ka tunni lõpus, sest nende arvutamisoskus ja kiirus olid paremad. Ülejäänud kahekümne õpilase kohad arvutamisvõistluses olid muutunud. Kes oli arvutamisest väsinud, oli langenud allapoole. Kes oli õppinud juurde õigeid vastuseid, oli tõusnud.
VOSK puhul ei saa alati olla kindel, kas vastav rakendus õpilase telefonis tööle hakkab.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar